نرم افزار business plan pro premier 11.25
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار business plan pro premier 11.25


در دنیای امروز شروع هر فعالیت و کسب و کار نیازمند مطالعات دقیق در زمینه بازار، تکنولوژی، مالی، اقتصادی، مکان اجرا، محیط، استراتژی، نظام اقتصادی حاکم بر عملیات تولید و بازرگانی و محیط زیست می‌باشد که به دلیل حجم بالای اطلاعات مورد بررسی می‌بایستی طبقه‌بندی و در نهایت گزارشات اختیاری اخذ گردد.


نرم‌افزار BPP توانمندی‌های لازم را برای سازمان ایجاد می‌نماید تا بتواند با طبقه‌بندی داده‌ها و اطلاعات کمی و کیفی نسبت به تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد نظر اقدام کند.هم‌اکنون سازمان‌های زیادی از این نرم‌افزار استفاده و متدولوژی به کار رفته در آن را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب، اولویت‌بندی، تامین منابع و عملیاتی کردن کسب و کار می‌شناسند و به عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می‌کنند.

Business Plan Pro contains all the tools you need to create a custom business plan that fits your unique needs, whether this is your first plan, or your hundred and first.

اين برنامه با سيستم عامل هاي زير سازگار است:1. Windows XP SP32. Windows XP SP2 64bit3. Windows Vista SP2 64bit4. Windows Vista SP25. Windows 8 64bit6. Windows 87. Windows 7 SP1 64bit8. Windows 7 SP1
 راهنمای نصب:
* در صورتيکه نرم افزار را بر روي ويندوز ويستا ، 7 یا 8 نصب مي نمائيد ، مي بايست User Account Control را خاموش نمایید.* در صورت وجود آنتی ویروس بر روی سیستم ، آن را غیر فعال نمایید.* در صورت مشاهده پيغام نصب .NET Framework 3.5 در ويندوز 8 ، به بخش System Updates مراجعه نمایید.
پيش از شروع نصب ، برنامه Adobe Reader را نصب نماييد.
1. اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب ، نرم افزار را نصب کنید.2. در حين نصب در صورت مشاهده صفحه سريال ،فايل Keygen.exe را اجرا نمایید.3. Serial Number را از Keygen در برنامه وارد نماييد و مراحل نصب را به پايان برسانيد. ( Keygen را تا انتهاي مراحل رجيستر نبنديد)4. پس از اتمام مراحل نصب برنامه را اجرا نماييد. در صفحه Automatic Updates تيک هر دو گزينه را برداشته و بر روي دکمه Ok کليک نماييد. 5. گزينه Call us to activate را انتخاب نموده و بر روي دکمه Next کليک نماييد.6. Activation ID را از برنامه در Keygen وارد نماييد. 7. بر روي دکمه Generate Activation کليک نماييد.8. Confirmation ID را از Keygen در برنامه وارد نموده و بر روي دکمه Next کليک نماييد.9. گزينه No,I don't want to register at this time را انتخاب نموده و بر روي دکمه Finish کليک نماييد.
 

خرید و دانلود  نرم افزار business plan pro premier 11.25






:: برچسب‌ها: دانلود نرم‌افزار تجزیه و تحلیل کسب و کار , دانلود رایگان نرم‌افزار تجزیه و تحلیل کسب و کار , دانلود نرم افزار Business Plan Pro Premier , دانلود رایگان نرم افزار Business Plan Pro Premierr , Business Plan Pro Premier , کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: